Inkubátorház

A vállalkozói inkubátorház az induló kisvállalkozások kezdeti támogatásának és piaci körülmények közé történő kibocsátásának eredetileg Angliából és az USA-ból származó és hazánkban is elterjedtté vált módszer. Az inkubátorház olyan vállalkozásfejlesztési gyakorlat, amelynek alkalmazásánál gazdasági és társadalmi prioritások is szerepet játszanak és egy lépcsőfokot jelentenek a vállalkozások kezdő lépései és kifejlett működése között.

Az inkubátorház lényege

  • Védi, óvja, ápolja az induló kisvállalkozásokat úgy, hogy mesterségesen kedvezőbb környezetet teremt számukra a piaci viszonyoknál.
  • Infrastruktúrát, helyet, szolgáltatásokat, esetenként pénzügyi segítséget biztosít a vállalkozásoknak.
  • Segít túlélni a kritikus kezdeti időszakot, áthidalni a kis induló tőkével, a kockázatfelmérés hiányával, elégtelen piaci ismeretekkel, hiányos vállalkozásvezetési ismeretekkel kapcsolatos problémákat.

Az inkubátorház szolgáltatásai

  • Szakmai tartalmú szolgáltatások: általános és szaktanácsadás nyújtása meghatározott területeken (adó, pénzügyi, jogi, marketing) szaktanácsadók bevonásával és segítségével
  • Kedvezményes, a piaci árnál 10-30 %-al alacsonyabb helyiségbérleti díj
  • Ügyviteli szolgáltatások: internet, sokszorosítás, telefon, fax
  • Tolmácsolás, fordítás
  • Konferenciahelyiség, oktatóterem biztosítása
  • Audiovizuális berendezések

 

A Nógrád Megyei Regionális Vállalkozásfejlesztési Alapítvány stratégiai céljainak megfelelően 1998-ban szolgáltató jellegű inkubátorház kialakításáról döntött. A szolgáltatói inkubátorház 1999 nyarán kezdte meg működését. Célja: a piaci viszonyoknál kedvezőbb bérleti konstrukciókkal és szolgáltatásokkal a vállalkozásokat a működésük kezdeti szakaszában támogatni. Jelenleg az inkubátorházban 19 vállalkozás működik.

 

Az Inkubátorházban irodák bérelhetőek.

Az Inkubátorházban igénybe vehető további szolgáltatások

 

Konferenciaterem (50 fő)
bérleti díja


3.500,- Ft/óra

Tanácsterem (10 fő)
bérleti díja

 

2.000,- Ft/óra

 

 

A konferenciateremről készült fotókat megtekintheti itt.

A tanácsteremről készült fotókat megtekintheti itt.

 

 

A szolgáltatás ÁFA-mentes tevékenység!

Az előadótermek korszerű oktatástechnikai eszközökkel igény szerint felszereltek, és alkalmasak éttermi ellátással egybekötött rendezvények szervezésére is.

 

 

 

Fénymásolás: 18,- Ft/oldal + ÁFA

 

 

További információ:

3100 Salgótarján, Mártírok út 1.

Tel: 32/520-300

E-mail: info@nmrva.hu

 

 

 

 

Kapcsolatfelvétel

Varga Béla Csaba
ügyvezető igazgató
32/520-302
vargabela@nmrva.hu

Dudás Tímea
mikrohitel menedzser
32/520-302
20/290-3970
dudastimea@nmrva.hu

Kocsis Ágnes
mikrohitel menedzser
20/3313-226
kocsisagnes@nmrva.hu